fredag 9 maj 2008

liten omrörning lär inte skada

Inget nytt har egentligen hänt...Ingen har missat nåt...jag har klättrat, övningskört (för att få kort för tung MC utan begränsningar)
tränat på gymmet,varit ute, skjutit,umgåts lite med la familja, väldigt mycket med D&G och fortfarande väntat på besked om jag får mitt gamla jobb tillbaka etc. etc. Totalt oförutsägbart med andra ord.
Det känns som att jag har fastnat i någon slags av twilight zone och börjar smått tråka ut mig själv trots det fullspeckade schemat. En ny grytomrörning blir nog nödvändig.
Denna vecka är Dbo bortrest och G har dragit sig undan av outtalad anledning.
Att inte kunna umgås med D&G har gett mig massor av tid att reflektera över vår relation.
Jag ska känna efter ett par dagar till och bestämmer sen vilken ställning jag tänker ta.

3 kommentarer:

Nollan sa...

Livet rullar på mao - inte så illa det förstås. Men besked angående jobbet antar jag skulle vara på sin plats. Ett tag med stora sleven i grytan skadar väl inte heller då och då, så inte saker bränner fast.
Ha en bra helg!
Kram

11 - Menea sa...

0:an:Förväntar mig ett förhoppningsvis fint besked nästa vecka..när alla byrokratiska översittare har sagt sitt.
Stora sleven ska jobba lite i dagarna..det var en passande liknelse..med saker som bränns fast...disfunktionella rutiner vill vi inte fortsätta med.Stor kram

beerbelly sa...

Det är när vädret är så här som man blir riktigt sugen på hoj.. och båt .. och mycket ledig tid :)
Hoj är en bra början onekligen.
Håller tummarna för jobbet.
Svårt att se hur du hinner bli uttråkad men det är klart man kan. Hoppas du kommer fram till något som är bra för dig. Kan säkert vara bra att fundera ibland.
Ha en super helg!
Stora kramen.