söndag 11 maj 2008

ny era

Planen för lördagen var att utflykta till Balsbergsgrottan istället för klättring.
Det ändrades dock väldigt qvikt under fredagskvällen och lördagen visade sig vara den bästa klätterdagen i min historia, jag ledde för första gången, kände mig totalt avslappnad, lärde mig en hel del och hade jätte kul med det nya gänget.
Min roll som D&G's shutuper and follower är därmed officiellt över.
Idag har jag varit på skjutbanan med Mrx11 (numera min) polare och lekte GB med hans glock. Det var en rolig utmaning att kombinera snabbhet med precision.
Eftermidagen spenderade jag med Daddys nya familj.
Nu väntar jag på min flickas återkommst från storby.

3 kommentarer:

Nollan sa...

Så du har rört om lite i grytan :)
Kul med nya erfarenheter och nya människor!
Kram

beerbelly sa...

Grattis till bästa klätter dagen :)
Lekte GB? Låter kul ändå. Jag har inte skjutit pistol alls men glocken verkar cool.
Hoppas du får en bra kväll!
Kram

11 - Menea sa...

nollan: ja ibland behövs det...vi får se vad händer i veckan
Kram
BB: Tack så mycket
GB = gangster brud..och ja det är jätte kul. Det började bli lite trist att bara precisionskjuta...detta är mera action och utmaning.
Önskar er båda en jätte trevlig kväll och en underbar måndag.