lördag 1 mars 2008

no subject

Fredagen började med min miljöpsykologi lektion, fortsatte i chill's sällskap fram till eftermiddagen.
Efter det blev det klättring som gick väldigt bra tack vare min personliga tränare K-master. Resten av dagen hände i dbo.
Lördagen började med en liten parkour session i spöregnet då jag var tvungen att ta mig ut från dbos inlåsta byggnad.
Efter det hände den efterlängtade skytteträning i föjld av klättersession i dbo tillsammans med andra fantaster.
Nu går jag och hänger till dbo.

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Du fortsätter med träning i massor :) Skönt sålänge det är roligt. Viktigt att ha kul i livet tror jag.
Ha en bra fortsättning på helgen.
Kram

11 - Menea sa...

hihi, jag har alltid tränat massor, men nu indelar jag det till massor av all möjlig träning.
tack för önskan
kram

Nollan sa...

Skytte, klärttring/bouldring och parkour på en och samma dag. Varför inte söka jobb som stuntkvinna eller så ;)
Bra att du passar på att njuter av livet!
Kramar!

la linda sa...

vilken äventyrerska du är, jag nöjer mig med att leta heta skaetare på macba, har blivit 14 igen ;)

Greenchili sa...

Du e söt :)

11 - Menea sa...

Nollan, :-) hade jag varit yngre, ye..då! Men nu måste jag proffesionellt hålla mig till vetenskap.
Livet är här och nu...passar på för man vet aldrig vad händer om en timme.
LL, hehe..det finns inga dåliga killar i de kretsar jag befinner mig i:-)
Jag är runt sådär 19-20...:-)
kramar till er alla..skickar massor av positiv energi fyllt med kärlek