onsdag 5 mars 2008

I'm a righter

Söndagen behövde jag använda till att samla själen. Började med dalbys kalkbrott område och sen med vombs naturreservat.
Sedan var planen att påbörja uppsatskrivandet men i praktiken var jag helt utslagen resten av eftermiddag med papper och böcker som kudde.
Eftersom själen var fortfarande rastlös tog jag den i mörker till en ny lekplats.

Måndagen var regnig, med förmiddagen spenderad framför datorn, eftermiddagen i klätterhallen och halva natten på soffan i en livlig diskussion om livet med dbo.
Det snöade faktiskt den natten.

Tisdagen började med en låååång promenad i skogen och slutade med ett låååångt samtal med fabbo Sigge.Det snöade den natten också.

Idag lunchade jag med la familjas gräsänkling och hans fru.
Nu delar jag med mig av mina minuter. Snart blir det helt oförutsägbart klättring och efter det ska vi ha middag hos en av dbos kompisar. Dagen kommer att sluta..hmmm sent antingen i mitt eller dbo.

Imorgon sticker jag to do some serious extreme skiing.

6 kommentarer:

Greenchili sa...

Hur kan man vara gräsänkling om frun är där? :P

Du kommer få det riktigt härligt och bli grymt svettig på din resa förutspår jag :D Kram...hör av dej när du kommer hem & ha en trevlig kväll med dbo och gänget <3

Nollan sa...

Låter inte fel med lite cool skiing ;) Have some fun!
Kramar

beerbelly sa...

Låter som en skön söndag. Intressant måndag :)
Riktigt bra tisdag. Låånga promenader i skogen är perfekta.
Kul att det verkar bra med dbo.

Ooh skidor med. Avis på riktigt.
Hoppas det blir riktigt bra!
Kram

11 - Menea sa...

hello my loves!tack så mycket
I'm back now...
kommer att bli lite skrivning sen,har saknat er. nu händer ut med hunden till solen och skog.
kram

beerbelly sa...

Kul att du är tillbaka. Hoppas på läsning snart då :-)
Ha en bra dag!
Kram

11 - Menea sa...

Chill':
jo,så här är det, han har inte bara en fru utan oxå ett/en harem som åkte iväg till italien. När man blir kvarlämnad med bara frugan på halsen då kan man falla till kategorin gräsänkling.