torsdag 28 februari 2008

torsdagen

Vanligtvis är det ganska drygt att tvätta från klockan 7 på morgonen, men nuförtiden känns även de annars riktigt irriterande händelser helt okej.
efter knappt hunnit att tvätta färdigt blev jag upphämtad av K-master.Vi tog en kort fika med Chill' och fortsatte till klätterhallen. Ganska häftigt att ha hela hallen för oss själva och ännu häftigare med en riktig personlig couching.
Kvällen började med att dbo och jag blev nästan utkastade från en quizkväll, fortsatte med att vi inte var välkomna att äta inne på kebabstället och slutade i full garv mycket sent.

5 kommentarer:

Nollan sa...

Sämre torsdagar kan man helt klart ha :)
Ha en bra helg!
Kramar

11 - Menea sa...

tackar nollan...sant som det är skrivet :-)

Greenchili sa...

Alltså nu kan jag knappt bärga mig tills ditt nästa inlägg gumman, du måste ha MASSOR att skriva om *ler*

Puss!

beerbelly sa...

Håller med nollan. Låter som en riktigt bra torsdag :)
Ha en bra helg med.
Kramar

beerbelly sa...

(jag missade tydligen det här inlägget tidigare =) sorry)
Kram