torsdag 21 februari 2008

we hunt but the killing is up to you

en till sammanfattning
måndagen
kunde inte hålla mig från mitt förlorade jobb och åt lunch med la familja, därefter var det klättring och en natt spenderad i mitt bo för a change.
tisdagen
det var jätte viktigt att sammanställa mina senaste resultat och göra en skattkarta av ställen där kan hittas mina RNA, cell lysater, antikroppar, proteiner och allt annat jag har använt mig av eller producerat under min tid.
Därefter kursen med en övning som kallas maximalt fysiskt arbete, innefattande ergometer och springandet på rullbandet 10km/h 3,6,9,12% lutning med masken på, hjärtfrekvens mätningar, syreupptagförmåga och annat trams.
Det visade sig att min puls var så lågt så att den tillgångna tabellen var ganska värdelös att använda för mina beräknigar.
Därefter en nice kväll i Dbo.
onsdagen
gick upp tidigt och åkte till naturen för att lyssna på fåglar, smell våren och njuta av min påtvingade semester.
Efter promenaden tillverkade jag ett mycket coolt mönster på en t-shirt, perfekt till klättergymmet.
Därefter som vanligt Dbo.
torsdag
klev upp först när telefoner och väckerklockor noisade outhärdligt.Jag gick på ett tragiskt möte på AF och den andre av oss stack till metropolen över helgen.
Därefter följde jag med och irriterade chill' på ett jätte viktigt evenemang som inte alls var lika viktigt för mig.Sen blev det en lååååååååååååång promenad med hunden. Nu när det är kväll och jag inväntar lejonet med frugan och vi ska drill & drink all night.

3 kommentarer:

Nollan sa...

Drill & drink, låter som en toppenkväll :) Kanske inte bör göra det första efter allt för mkt
av det andra, dock. Eller varför inte förresten, kanske blir annorlunda och kreativt!
Kramar

beerbelly sa...

Förstår att du har svårt att hinna med bloggen :)
Hoppas det känns bra att avsluta det jobbet. Verkar som du gjort det snyggt med när du gjort så de hittar bland dina grejer.
Verkar ruskigt tränad med om du har så låg puls. Strarkt jobbat. Jag skulle nog inte vara mätbar heller men av helt andra orsaker =)
Jobbigt bara att andas i sån där mask.
Har hört hemska historier om AF möten. Hehe trackade chilli lite alltså :)
Lång promenad i vårväder med vovve. Det måste vara bland det bästa man kan göra.
Ha en perfekt drill&drink kväll.
Kramar

11 - Menea sa...

Haha BB, efter 12 min springandet med 6% lutning vill man slita av sig inte bara masken utan hela huvet..och AF är ett kapitel för sig..Som sagt tragiskt. Hoppas jag slipper att närvara på ett till möte så länge jag lever.
Nu tänker jag beskriva natten best jag kan..nollan, vi gjorde precis tvärtom..
Kram på er