söndag 17 februari 2008

there is a God

så..en lätt sammanfattnig:
Torsdag
La familjas drottning ordnade en RIKTIGT högtydlig lunch för oss, med silver bestik, och betjänten i ett slottsliknade lunchrum. Allt var dukat i vitt och atmosfären var bröllopsaktigt.
Valentine middag tillsammans med hajsan och hennes "familj" senare den kvällen var faktiskt väldigt trevlig också.
Fredag
Min "You fired/I have had enough" party var mångkulturell och väldigt lyckad. Mat och dricka i överflöde och alla verkade ha roligt.
Var mycket glad att alla kunde komma. Innan fredagen hunnit bli lördag lät jag mina gäster att fortsätta ha trevligt och själv åkte jag på honey moon till Dbo.
Lördag
Packade provianten och våra klättergrejor, hämtade resten av crue och stack till skånska paradiset. Där upptäckte vi dock att vi måste vara out of our minds för att inte ens danskar var på plats. Heltbedövade av frosten men jäkligt nöjda med vår prestation återvände vi till mitt nya bo och firade vår galna seger med pizza, ungersk vin, min present Grand Marnier och klätterfilmer.
Måttligt berusade lyckades vi faktiskt att hitta till Dbo. Tror att resten av sällskapet kom hem helskinnad oxå.
Idag
Tog hunden och åkte till närmaste skog för att samla tankar och tacka gud för den underbara helgen.
Prestationen på klätterväggen idag var dock inte så imponerande för nån av oss. Tyckte att jag skulle göra mera nytta på gymmet istället och det visade sig senare på eftermiddagen att jag hade rätt.
Nu ska jag laga middag och sen blir det sova.

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Wow det låter intensivt det. Jätte rolig och cool med för den delen :-)
Sov gott!
Kramar

Greenchili sa...

Härligt att läsa om din fina torsdag och helg! Min helg har också varit lyckad...särskilt söndagen. Har också suttit uppe halva natten och samhällspolitik-bloggat i frustration över människors snedvridna och förutfattade syn. Ja, du kan ju läsa själv ;) Puss

*viskar* 2008 är bäst...

11 - Menea sa...

2008 regerar...

beerbelly sa...

Klart 2008 regerar :-)

Nollan sa...

Låter kul men intensivt. Blir nästan lite matt av att bara läsa ;) Men det är klart, det fyller förhoppningsvis på mer än det kostar. I energi då :)

11 - Menea sa...

haha nollan,rena ADHD efter en helg som denna