fredag 22 februari 2008

eh, why not, we'll do the killing aswell

Anledningen till bakfyllans frånvaro kl. 9 på morgonen var den höga halten av zubrovka fortfarande cirkulerande i blodomloppet.

Efter konstaterandet att presentvinet var faktiskt väldigt smakligt bedömde vi väggsituationen som oborrbar och umgiks en stund med min andra present Grand Marnier. Min tredje present-zubrovka lyste inte heller med sin frånvaro så länge.

Dotterns pojkvänn kände sig nog ganska bekväm med tre glada forskare som var på ett konstigt sätt koreograferade i min låtsas soffa eftersom han presenterade sig snällt när han blev tillsagd av lejonet att han skulle göra så.

I takt med att boet inte byttes igår natt fanns det ingen risk att bli utkastad från kebab ställe denna gången.

På eftermidagen hamnade jag på labbet igen,dels för att ta en uppfriskande kopp kaffe med lejonet och dels för att klippa navelsträngen och lämna ifrån mig labbnycklar.
Nja... måste dit på måndag igen dels för att äta lunch och dels för göra ett nytt försök med att lämna ifrån mig labbnycklar..
Jetlag liknade tillstånd tillåter mig inte att fysisk aktiveras mer än att gå runt huset med hunden.
Det blir skönt att få vakna utvilad i mitt bo.

Inga kommentarer: