onsdag 27 februari 2008

kärlek på rea

Okej..en enkel sammanfattning

Lördag
av någon anledning som jag råkat att glömma gick jag inte upp från sängen förens det var precis dax att sätta mig i bilen och skynda till skjutbanan.
Såklart var det ingen träning just denna lördagen så jag stack omedelbart på klätterteknikträning.
Kvällen garvades igenom hos mina klätterkompisar.
Söndag
En och halvt timme gick åt att presentera hundarna för varandra enligt Cesar's way.
Så nu kan vi dela lägenhet alla fem om det skulle behövas. Eftersom vi kommer att våldsgästa hennes lilla hus i naturen under påskveckan tyckte jag att det kunde vara en bra idee att också ha ett bo att erbjuda om det inte fanns en annan utväg.
Gymmet efteråt och sista promenaden med Spike. Nä, här finns det inte ens ett bekantskap att behålla.
Måndag
Mitt nya jobb var tvunget att utföras. Hittade faktiskt ett och ett annat trevligt företag att gå igenom.
Efter jobbet klätterstället. Efter klätterstället blev det ett husbesök i ett fint strandområde i närheten av storstaden. Om jag inte var tvungen att förtränga ett par onödigt avtändande situationer så hade det varit ett suveränt kväll.
Tisdagen
Efter jobbet körde jag forden till den som förstår sig på den. En uppfriskande millång promenad till klätterstället.
Bortsettfrån att jag ramlade från boulderingsväggen och gjorde mig lite ofärdig var det en riktig rolig träning. Bästast är ändå att hänga med dbo så det var precis vad hände igår kväll.
Onsdag
Efter jobbet gav jag chill' lite energi och nu ska jag halta till gymmet.

3 kommentarer:

Greenchili sa...

Det var härligt att träffa dig sötnos... behövde verkligen en energikick! Stor kram / Chilin

beerbelly sa...

Låter inte kul med att du haltar. Annars lät det som mycket roligt :)
Ok trist att det inte gick att behålla vänskap men så är det ibland. Ibland tar det tid också.
Ta det försiktigt på gymet och ha en superbra torsdag!
Kramar

11 - Menea sa...

BB: äsh, vi har inte ens hunnit att bygga upp ett vänskap med spike, så det känns inte alls som någon förlust för mig faktiskt.
Man måste städa upp ibland, inte bara för sin egen skull utan mest för de andras skull.
Chill'
jag har aldrig träffat en människa som dig. Du e den underbaraste VÄN som en överhuvudtaget kan önska sig. Älskar dig.