måndag 14 januari 2008

tredje vecka i det nya året

Fredag kväll; tretimmars promenad, vin med jorgubbsdjuice och nödvändiga bohemiska lidande.
Lördag; sovmorgon, klättring, tretimmars promenad och kreativitetsutlopp resulterande en very nice tattoodesign.
Söndag; sovmorgon, skogen och karborre i håret, träning och bara tvåtimmars kvällspromenad.
Måndag; upptäcker att min nya mobil snoozar var femte minut...störigt
Det finns frost i luften :-)..ankommen till jobbet innan nio.
Fan, har glömt att ringa om mina hemnycklar idag. Det är ändå helt sanslöst att jag har tjatat i två veckor om att få resten av nycklar till min lägenhet och det enda jag får är sura minen för att jag är besvärlig.
Märker nu att lååånga promenader inte är så fysiskt hälsosamma..får hitta på nåt annat..
dagens fråga:
Om du hade fått chansen här och nu att ändra fem av dina val/handlingar..med tanke på vad du vet idag, vad hade du ändrat?

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Damn vad du är ute och knallar. 2-3h varje dag är rejält.
Får du skavsår eller vad är problemet menar du?
Märkligt att du itne får nycklarna verkligen!
Låter som en bra helg och bra start på den här dagen. Konstigt med snooze.. det är ju 9min det ska vara.
Ha det bra idag!
Kram
(funderar på mina 5val/handlingar ..vet inte om jag kommer fram till något som går att skriva kort)

Anonym sa...

japp,snooze ska vara 9 min!!
nä..det är bara mitt knä som inte gillar knallandet så mycket..har oxå funderat på 5 val/handlingar..om man tänker efter så är det inte så självklart.
Antingen skulle ändra stort redan under tonåren för att komma dit jag är nu på ett smidigt men annorlunda och kanske färglösa sätt..eller i stort sätt behålla hela vägen som den var fylld med pain, galenskap och tokigheter och ändra bara små händelser för att bespara mig och andra de helt onödiga besvärligheter.
kram på BB

Greenchili sa...

Hatar mitt internet, skriver långa svar och hälften försvinner. Grr! Jaja.

Fem saker...för mig blir det antingen för många eller för få. Vem vet vad som blir fel istället?

Fattar inte att de håller nycklarna fortfarande. Illa.

Puss..