måndag 14 januari 2008

11 is like a rainbow..grey is not included.

..även då jag inte är något helgon och min värld kretsar inte runt matlagnig, även då jag gör stupid val och pratar inte rensvenska, finns det bara EN 11.
11:an som många vill vara eller ha.

Så, du är lite orolig?...du har upptäckt att "vara dig själv" inte kommer att räcka hela vägen. Girl, förstå att du aldrig blir jag, hur mycket än du har koll på mig eller mitt liv.
Klipp håret, skaffa barn, köp en ny soffa, häng gardiner, var dig själv eller låtsas hårdare, what ever.
Vad än du har gjort har funkat för dig hitills och jag lovar att det kommer att räcka en bra bit till.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Gött.
Låter som du har en bra kväll!
Kram

Greenchili sa...

Sant, det kan bara finnas en Älva <3

11 - Menea sa...

BB,jo, haha, kvällen var bra, fick säga ifrån lite..det kändes bra..men 4dl starkt kaffe efter kl 18 är inget att rekommendera. Fick mycket läst på natten i alla fall.

Chill'
:=)