torsdag 17 januari 2008

Let me entertain you <3

Imorse blev det bara 1x snooz. Den första anledningen var faktiskt utsövhet, andra morgonpigga sopgubbar och tredje min time scheduled presentation som jag verkligen var tvungen att inte missa.
Tog med mig kamera till jobbet utifall det fina ljuset skulle uppenbara sig även idag...men förgäves..vädret och vyn idag är som urklippta från csi-fi film från 2108 och återspeglar en scen, precis efter människor förlorade kriget mot robotar. Jo, och ozonlagret då är helt förstört, därför måste det finnas en sköld för himmel så att människor inte får sin hud sönderbränd.
Jag är glad idag...för ingen särskild anledning. Det börjar bli fun to be me again bara:-)
Ska till arkitektskola imorron...första lektion...miljöpsykologi..asfun
Nu måste jag gå och skaffa mig en klänning till examensfesten imorgon..sist jag köpte en klänning..det var i juni för att hedra min idag bortgångna bästis på hans födelsedag. Nu ska jag hedra mig själv för att nu förtjänar JAG det.
Internet i mitt nya bo kommer att funka redan nästa vecka:-)internet folket påstod att de försökte få tag i mig i tre dagar nu...
Undrar vem ville få tag i mig på mitt stulna mobilnummer denna vecka...hur många samtal missade jag och hur många slapp jag?
Kan se en mening med min stulna jacka nu...skaffat mig en hemförsäkring, fick en ny kompass med "inclusive" och slapp samtal som jag inte hade velat få.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Starkt med 1x snooze. Oavsett måsten osv.
Trist väder men gött med positivt :-)
Ha så kul med klänning shopping.
Kan nog vara skönt att slippa telefon ett tag. Internet däremot är svårt att vara utan. Kompass är nog bra .. ibland.
Tackar för underhållning <3
Kramar

Greenchili sa...

Ibland tror jag att tillockmed dåliga saker händer av en anledning. Eller åtminstone att goda saker ofta kan komma ur dåliga situationer. Puss gumman!

11 - Menea sa...

den sanningen har vi redan fastställt,bejb..:-)

love ya