onsdag 16 januari 2008

baby, vart tog du vägen, har letat nu överallt i hela sverige

Idag har jag jobbat för det mesta på min sista presentation jag har imorgon bitti.

Man har en tendens att ta för givet det man har säkert varje dag och man uppskattar dess riktiga värde först när det är borta...Så...resten av dagen gick åt att skaffa mig en ny jacka, exakt samma som min stulna...har letat överallt i hela sverige..och plötsligt...där var den..väntande på mig...bortvald av en tjej som tror hon har skaffat sig en bättre modell..men ändå...hon tog säkert bättre hand om sin än jag tog om min för att hennes blev såld och inte slulen.
Den här ska jag ta bra hand om och lämnar den aldrig från sikte.

..klockan är fyra och det är fortfarande ljust ute..synd jag inte har fått hem min nya kamera än...det är helt sjukt fint ljus ute idag. Vyn över parken är obeskrivlig sanslös...som urklippt från en scenen i en fantasy film, typ precis innan striden.
Bör gå till stan och köpa en fin klänning till examensfesten. Eftersom de arrangerande och de flesta inbjudna är mina forna klasskompisar, kommer det kännas som min egen fest som tyvärr aldrig hände :-(

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Kul att du hittade jacka.
Såg aldrig ljust idag .. eller så var det sämre här. Kul med ny kamera ändå, lär bli många tillfällen att använda den framöver.
Rejält lycka till med presentationen!
Kram

beerbelly sa...

Hur gick det på presentationen? Lite underhållning tack :-)
Kram

11 - Menea sa...

presentationen gick fint...inge särskild underhållning där inte faktiskt...I'm too good U know...
duger..:-) Kram haha

beerbelly sa...

Skönt även om det var klart att det skulle gå bra :-)
Kram