fredag 18 januari 2008

en snabb sån

...har haft den äran att återuppleva malmö-lund rushing hours..dem som varnar för spansk trafik bör testa denna..
Mental utmaning minst sagt..alla de där BMV och volvo SUV typer som anser att vi dödliga inte har på deras väg att göra, verkar anstränga sig lite extra för att skapa lite spänning i andras vardag.
Nå väl..jag hade oxå varit på dåligt humör om jag vaknade på morgonen och såg i spegeln det dem ser..varje dag..usch..deras liv måste vara jobbigt, tror jag.
Ska på festen idag och stråla..köpte en fiiiiin klänning för så lite pengar att jag nästan skämdes.
Har börjat skolan idag...askul kurs som förväntad...två timmars föreläsning utan att kolla på klockan..jag kommer att se livet från ett annat perspektiv nu och reflektera över omgivningen på mera filosofiskt sätt och smell the roses vetenskapligt..haha.
Jag önskar mig själv en rolig helg...och den kommer att bli, förutom den jäklans tvätt imorron bitti mellan kl 7 och 10. Är nyfiken på jazzklubben..har aldrig varit på en sån.
It's good to b me <3

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Kul att du hittade bra klänning. Tror det blir en riktigt bra fest.
Roligt med föreläsning som är så intressant med.
Verkar mest kul alltihop :-)
Positivt. Ha en superbra helg!
Kram på 11

Greenchili sa...

Vad är detta jag hör om jazzklubb? Varför är inte jag medbjuden?

Puss

brainonfire sa...

Jazz rockar!...?

men men det gör....

11 - Menea sa...

Det blev inge jazzklubb eftersom de jag skulle gå med fick inte lämna oslo pga stormen. Så tyvärr fick jag inte jag upleva den rökiga flummiga atmosfären denna gången i ett excellent sällskap.

Chill' du var inte medbjuden av mig för att jag var medbjuden av någon du inte känner.

Greenchili sa...

Men vilken osis! Ja, då förstår jag såklart. En annan gång kanske jag drar med dig på jazzklubb, fast det får bli i Stockholm. Kan inte Köpenhamn så bra.

Kram, ser fram emot fler uppdateringar! <3