fredag 25 januari 2008

Du har plats i kön …48

Det är så mycket besvär med att byta lägenhet, ha saker stulna och krocka bilen.
Eftersom jag är en forskare vill jag få reda på varför saker händer och eftersom jag trots allt är en believer så tror jag då att saker händer för mitt eget bästa.

Om jag hade telefon hemma hade jag inte sluppit samtal jag inte hade velat få.
Om min jacka inte var stulen, hade jag inte fattat de beslut jag fattade och det hade varit synd.
Om jag inte hade krockat bilen hade jag sålt den och köpt en RAV4 som jag säkert skulle få problem med.
...men annars är det bara never ending jävla skit.

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Oftast bra att vara nyfiken.
Trist att du tycker det är skit förstås. Hoppas du får en kväll som motbevisar det rejält :-)
Kramar älvan.

11 - Menea sa...

jaa, för gods name..nu får det underbara 2008 komma till mig oxå.fast iofs..det är faktiskt ganska underbart ändå :-)
kram på bb