torsdag 25 oktober 2007

this could be a beginning of a great relationship


Även då vi alla fick pekfingret angående seminariet,valde jag att sneake out för att ge min nyvunna islänning en chans till.
Allt gick som förväntat så nu längtar jag bara till en riktigt frisk och solig vinterdag då vi ska flyga i snön över åkern.Jag börjar falla för grabben.
midnight blurry
Att få en ny chans känns så priviligierande så att man måste göra sitt bästa att behandla den rätt.
Att leva ett nöjt liv är nog som att förbereda god mat.
Man vill inte ha med det man inte gillar eller det som kan få en att spy trots den goda smaken. Man vill inte heller köpa dyrt och servera billigt.
Vart ska man skaffa sig ingredienser? Vilka ska man ha och hur mycket?
Allt blir ändå annorlunda till slut.
Det som är dock bestående är mina sena nätter och 3x snooze på morgonen.

Inga kommentarer: