onsdag 24 oktober 2007

FHM o Slitz är ett jäkligt bra byte

När man har bokat EN tid hos en läkare varför är de aldrig redo att ta emot en just då.
Nu vet jag varför!! Man ges tid att i lugnt o ro gå igenom tidningarna, som doktors fru eller man läst färdigt.
De bör dock ha i åtanke att man också måste få tid för anteckningar utifall att det behövs.
Låter de en inte vänta tillräckligt länge så får de faktiskt skylla sig själva att man kommer tillbaka en dag med uppsåt att omlokalisera tidningen av intresse till ett heeelt annat rum i ett heeelt annat hus i en heeel annan statsdel.
Det faktum att FHM och Slitz är ett jäkligt bra byte mot Skåne magazinet kan senare tala till ens fördel, om man väljer att förklara sig.
Nu har jag i alla fall vägbeskrivningen till min lördagsutflykt:-D
Idag har jag ordnat en otroligt fin förlovningspresent.Den är så kraftfullt magisk så att man smälter. Pure perfection..Blir själv helt rörd när jag tittar på den.
Av den orsaken att jag fortfarande föredrar att undvika djupa andetag så har jag i stort sätt bara njutit av de vackra höstfärger i lugn takt.

4 me 2 know & 4 U 2 find out.
Betyder 11 menea nåt?
Menea är namn på en prinsessa i rollspel datamytologi, dess karaktär är baserad på moi. Och 11 eftersom jag inte är en prinsessa utan en älva.
Menea blir också ett namnförslag på min nya babygirl.

Vad menar du? Det där med antioxidanter.
Ett Ripassa, årsgång 2003, 13,5%vol är gjort av röda italienska vidruvor. Dessa som känd innehåller extremt mycket antioxidanter. Mängden av vinet som kan förtäras utan att få obehagliga biverkningar har jag fastställt till 0,5 dl under 30 min.

1 kommentar:

Greenchili sa...

Du är toppen *ler*

Jag tycker fortfarande att du även borde förklara "gangstas" och "trotsa fysiken vid pendelrörelse" :)

Ringer inte idag, lite sent

Kramar