lördag 27 oktober 2007

budha lounge



Det var nog ganska exakt 9 år sen jag hade min sista san francisco.Nu är jag drunk, ganska bra så.Det blir intressant att läsa detta inlägg imorgon.
När jag kom till stället min enda tanke var...I need to get myself liquered up för att klara av detta.
2 san francisco o 3 cider senare när jag såg mig själv digga snoop doggy doooog med ett par styckna gangsta wannabees var det faktiskt dax att gå hem.
Älskar dig sweetie för att du bryr dig PÅ RIKTIGT, att du ringer om jag har kommit hem i ordnig.
Ska åka färja imorgon...kul..hoppas det blir fint väder. Synd att du inte kan åka med mig, men jag förstår att du har mycket att plugga.Ska ta massor av bilder. Det är ingen mening med att förhandgranska...fast bild på en drunk mig får man lägga i.

1 kommentar:

Greenchili sa...

Vi behövde detta <3 <3 <3

Klart jag måste ringa, du vinglade över hela gatan haha =)

Pussar