torsdag 12 juni 2008

...fortsättning följer

En kort sammanfattning
Till min stösta glädje har jag fått tillbaka la familja..så nu fördelar jag boende mellan labbet och dbo.
MC kortet ligger på hyllan for now eftersom jag inte vet hur min ekonomiska situation kommer att se ut efter sommaren...att bränna ALLA mina pengar på kortet nu är en dålig idee att genomföra.
Långa helgen spenderades delvist i Nollans trakter i aspen och delvist runt munkedal-lysekil-udevalla. Vädret,naturen,klättringen och sällskapet var extra ordinary.

Ju mer tid jag spenderar med dbo dessto oftare får jag bevisad att jag har skaffat mig en hybridklon av min pappa och mig själv i honom. Även då jag vet hur man bör hantera både min pappa och mig själv blir det emellanåt inte mindre frustrerande för det.
Det positiva i det hela är att jag får minst en tankeväckare per dag och med det också en möjlighet att ändra på mina uppenbarligen mindre behagliga egenskaper och beteende.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Grattis till la familja. Lite trist med mc-kortet förstås men låter som du resonerar smart.
Hehe visst är det otroigt vanligt att tjejer väljer killar som på något sätt påminner dem om deras fäder?
Jag har sett det massa gånger och skrattar lite i huvudet när jag funderar på att kommentera det. Har dock inte gjort det än vilket nog är tur =)
Har tänkt en del på det där men sparar det tills jag törs ha ett eget inlägg.
Låter som du utvecklas av det och det är väl positivt om något.
Hoppas du har det fortsatt super!
Kram

Nollan sa...

Vad bra att du är tillbaka där du hör hemma! Hos la familja och på labbet, that is :)
Jag tänker inte kommentera det där med hitta pojkvänner som påminner om ens fäder mer än att hoppas att du har bättre kvaliteter än jag att falla tillbaka på! Och låt det aldrig hända mig, snälla någon vem som nu har makten över dessa skeenden. Klätterhelgen låter toppen, men var det inte kallt i Aspen ;)
Ha det fortsatt bra!
Kram

Greenchili sa...

Love u <3