tisdag 27 maj 2008

hilleberg och valleydal

Denna helgen lika som förra spenderade jag med ett spontant bildat gäng av skitcoola människor och jobbade på mitt klätterprojekt; Yosemite.
80h av tiden emellan lånades till dbo.
I övrigt tycker jag om mina tankar, upplevelser och dbos händer.
Denna vecka vill jag vara själv..
Allt jag kommer att lägga min tid på blir helt säkert så mycket bättre än att tipptoppa runt D&G som försöker lösa sina issues. Nope, I guess not.
I juni återförenas jag med la familja så min lånetid blir naturligt för värdefull för att slösa bort den på nåt som inte behöver vara mitt problem.
Några h kommer jag definitivt ge till CeSium för att vi tillsammans kan äntligen riva ner det gamla, ruttna, ostädade och lämnade sommarhuset.Vi ska rena marken och byta den till två större och finare på olika kontinent där vi kan bygga var sitt hus, utan att det gamla skrothögen hänger över ens axel..

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Mycket händer som jag inte förstår. Hoppas det är till det bättre. Klätter projektet låter som en underbar resa.
Hoppas du mår bra bara.
Kram

Nollan sa...

Låter som att du har framtiden för dig. Riktigt kul att det har löst sig så att det blir återförening med la familja snart! Ta vara på lånetiden tills dess.
Kram

Greenchili sa...

Lunch snart, när min tenta är inlämnad <3 Puss!

beerbelly sa...

Hoppas du har det bra.
Kram