tisdag 12 februari 2008

psychodelirious

En till natt spenderad i annat bo. Och ännu större förvirring trots det upplysande samtalet..två akademiker som inte fattar något..Helirious. Jag vet i fan om jag pallar med detta. Either we in or we out..all or nothing..inget annat är ärligt nog. Det finns inga garantier..och tro inte att det bara är ditt <3 som kan krossas.
Men nu finns det ingen annan, inte i mina tankar, inte i mitt hjärta, inte i mina drömmar. Du ser ju väl själv att jag är som skapt från ditt revben och jag slås här om dig med dig din stupid moran.
Jag kan stanna lääääänge men när jag försvinner då blir det för sent.

6 kommentarer:

loathing sa...

ojsan. ja. akademiker är i alla fall roliga nissar, är dom inte.

11 - Menea sa...

loathing,love, yes, haha man undrar ibland..mitt liv är ganska funny nuförtiden..I love it.

beerbelly sa...

Hehe jo akademiker tänker lite för mycket ibland tror jag?
Hoppas det blir som du vill och det är perfekt!
Kram på 11an

Nollan sa...

Ang akademiker, dessto mer man läst dessto mer att förvirras över kanske. Och om framtiden vet vi så lite, så passa på att njut! Det verkar onekligen så :)
Kramar

Greenchili sa...

Ja, inte är jag så mycket klokare än du finaste. Men vem som är mest korkad, det vet vi väl båda två (inte nån av oss iallafall).


Kram // Chilin

beerbelly sa...

Hoppas du har en riktigt bra allahjärtansdag eller vanlig dag beroende på hur du ser det :-)
Kramar