torsdag 10 januari 2008

om onsdagen

Det är bara att inse..vill jag ha en tatoo som jag blir nöjd med, kan jag inte förlita mig enbart på någon annans kreativitet...så nu ska jag stå för grundskissen, sen träffas vi med Johan och kompromissar.
Blir man couchad av spiderman från Falun gör man stora framsteg på en gång. Baksidan av "no fear-klart det går" blir dock mikael jackson syndrom..tejpade fingrar..efter en sån träning lovar jag att stukade fingrar inte gör lika ont som varmt vatten med tvål på resten av handen..
Har ingen mobil nu och ingen kompass som ska visa mig vägen. Hoppas att varelsen som gillade min älskade north face jacka så mycket blir inte glad över kapet. Die bastard slowly in agony!!Så nu fick jag det sagt.

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Vart ska du ha tatueringen och har du någon idé?
Nej vatten och tvål på skrapsår är ren smärta :-)
Jäkla idioter som inte kan lämna andras saker i fred!
Hoppas du har en bra dag idag ändå.
Kram

11 - Menea sa...

..en mycket färgglad fenix fågel som ska täcka över en fjäril jag har på skuldran.
Jag Önskar dig en mycket bra dag med.
kram

beerbelly sa...

Just det. Det har jag nog frågat vid tillfälle tror jag.. fenix blir nog cool :-)
Tack för önskningar.
Kram

Greenchili sa...

Spännande, jag har länge velat ha en pheonix just på skuldran fast aldrig i färg. Dessutom är jag för feg för att tatuera mig ;) Det lär nog dröja en hel massa år innan det blir av.

Den som stal din jacka kommer att lida länge av sin dåliga karma, var så säker *puss*