torsdag 31 januari 2008

innan stormen

Viruset har mäktat över mig.Har lust att skylla allt på nollan. Hon har börjat.
HHMM,detta var ett märklig tangentbord som vägrar svenska bokstäver och andra för mig använbara tecken.Whatever.
Stormen ska dra över skåne.Jag skiter i det och har feber istället.Har en viktig affärslunch imorgon..hoppas att ipren inte gör mig besviken.
Det ar kväll nu och vi båda flickor sitter på mitt jobb. Är en snäll mamma och låter barnet tillfredställa hennes databehov.Bredbandbolaget har inte hört av sig ännu.31 dagar utan telefon och internet kan faktiskt kännas lite onödigt nu.

What goes around comes always back around är en djup, kosmisk ballansupprätthållande sanning som inte lönar sig att underskatta under några omständigheter...som jag nämnde innan..det är aldrig gynsamt att hänga en "comes around" i luften redan från början...it sucks

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Trist att du blivit risig :(. Hoppas verkligen ipren grejar det. Hoppas förstås att du är bra utan ipren imorgon.
Bra med snäll mamma ibland :-).
Tråkigt om det är dåligt med någon..
Hoppas du får en bra kväll och mår bättre ändå!
Kramar

Nollan sa...

Okej, tar på mig all skuld om det kan få dig att må bättre ;)
Visste inte att kramar över nätet smittade, förlåt. Hoppas nu att du fick till den där lunchen iaf.
KRAMAS lite till, eftersom du redan är smittad

loathing sa...

jag var ute och söp och dansade bara mågra dagar efter en operation. det är inte bra för kroppen att göra sånt när man är sjuk, inte ens med feber.. men vafan ibland är det värt det.
tjopp

loathing sa...

köp en näskanna. det ska jag köpa till alla i juklapp nästa år. jag kommer att skratta.

Nollan sa...

Hur är det med dig? Börjar bli orolig att mina elaka virus däckat dig totalt. Hoppas du snart är tillbaka.
Kram

Anonym sa...

І'm studying at UC Davis and I wish to voice my affection for your help toward people who need help with this one subject. Your real dedication to getting the solution out there looks to be quite useful and has enabled college students much like me to reach their desires. Your amazing help and advice will mean a lot to me and much more to my peers.

Here is my web site lampe de poche