tisdag 8 januari 2008

en tisdag

snoozat 3x igen..facebookat lite, ringt runt och donat. Har tinat upp nya bröstcancerceller för vidare experiment.
Är ledsen idag, för att jag har massor av ideer vad jag vill göra denna vintern...doible ideer, fun stuff, äventyrliga, utomhus..men ingen som är min att genomföra det med. Här i Skåne händer inte så mycket..man måste frakta sig en bit bort och jag vill ha någon som är MIN att resa med, skratta med, dumma sig med, få gemensamma minnen med,vara lycklig med.
Det är helt sjysst att spendera tid med mig själv, men när det är mitt enda alternativ då blir jag ledsen.
Spike ger sig fortfarande inte...han vill gå på bio med mig..med mig och på bio!...den andra moran som plötsligt blivit intresserad vill hyra en film och mysa i soffan..bläää..den tredje vill ut och dricka öl..dricka öl, med mig! ye right..som om jag nånsin dricker öl. Alla klagar på vädret...jag förstår de på ett sätt för att jag oxå var sån..men nu har jag inte tid med att ständigt vara trött,eller upptagen. Jag har inte tid att klaga på allt möjligt. Jag har inte tid med att sitta hemma och kolla på sjuttonde repris av Vänner.
Jag vill inte heller sitta i soffan med nån som helst vill ligga, vill inte gå på bio med nån som vill hålla min hand eller dricka öl med någon som vill visa upp mig.

Man kan inte släcka törsten med bröd..och därför är jag ledsen.I miss ya bejb;-(

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Snooze är guld värt som sagt. Cool forskning.
Trist att du är nere :(
Har tänkt ganska lika ibland om planer som man inte vill göra själv. Ännu jobbigare när det är färskt förstås..
Tråkigt om de vill mer än dig eller inte rätt saker osv med..
Lite bra att de är intresserade ändå?
Hoppas det känns bättre nu och att du har en riktigt bra kväll!
Kanske kan ta med någon kompis på en del av grejerna tex? Annars kommer det säkerligen någon trevlig pojk, någon dag när det är mer lämpligt med.
Det kommer bli ett bra år ändå tror jag.
Kramar.

11 - Menea sa...

Thanx BB..jätte kram