måndag 7 januari 2008

bör kanske gå hem

Jag tycker ändå att det är coolt att jobba med forskning. Fast mina celler har fått infektion idag..fan oxå..de var importerade..
Det är kväll, regnar och dax att sluta jobba och gå hem.

Hoppas att de biomedicinarstudenter som har suttit här varje kväll under hela julen och pluggat till tentan kommer att bli väldigt nöjda över deras val av utbildning och över deras tentaresultat.
Den här utbildningen är mycket krävande på alla plan och de som har fått sin titel bör vara väldigt stolta över sin beslutsamhet, sitt hårda jobb, framgång och mest över sig själva.
Hoppas att ingen lyckas att ta bort den stoltheten ifrån er.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Det är coolt med forskning :-).
Har ingen aning om vad det innebär med infektion men det har alltid en dålig klang ..

Känner en som pluggat sånt eller om det var bio-kemi.. vet inte om det är samma heller. Verkade inte lätt alls så jag håller med.
Hoppas du är stolt med och har en superbra kväll!
Kram.

Greenchili sa...

Det är helt grymt häftigt ^^

Mvh tjejen med damp

<3 <3 <3 puss puss

11 - Menea sa...

BB: jag var väldigt stolt över vad jag har åstadskommit tills det blev använd emot mig. Börjar bli stolt igen..och de elaka kommer att höra om mig en dag.

Chill; bättre det än den trötta varelsen..eller?
kram