måndag 5 november 2007

what ever will be will be

Det enda som har hänt idag är att dagen har blivit mörk väldigt snabbt.

Eftersom jag inte är så lätt att tolka och förstå sig på, så here it goes:

Jag fick inte den lägenheten som jag ville ha och har ingen annan på gång. Mitt beskrivningssätt av händelsen kallas positivt tänkande..

Mening "PhD (läs pe ha de) eller inte ha det" betyder att min karriär är fortfarande väldigt osäker eftersom omständigheter, som jag inte kan rå för, have changed.

And again..
Vad ska jag göra? Vet inte..det jag gör så länge..Var ska jag bo? vet inte..här så länge.. Måste jag göra nåt, eller kommer det att lösa sig av sig själv? Vet inte..
Kommer det att snöa i Skåne denna vintern oxå? Ja, det kommer det att göra !!!

Äsch va fan, man behöver inte dra ner brallan när piskan fortfarande ligger i väskan.
Nej, träning nu..

Inga kommentarer: