måndag 14 juli 2008

graditude part one

Jag är tacksam för min dotter.
Jag är extremt tacksam att jag får vara i hennes liv och ha den äran att se hur hon utvecklas till den hon vill bli.
Jag är mycket tacksam att hon har valt mig som sin mamma.
Jag älskar henne.

Jag är tacksam för dbo.
Han får mig skratta varje dag.
Han är den jag ser upp till och ärligt respekterar.
Han är smart,inspirerande, entusiastisk, varmhjärtad, generös, hjälpsam, trygg, empatisk, ödmjuk, rolig, pålitlig och mänsklig.
Jag älskar honom..äntligen

3 kommentarer:

Nollan sa...

Vad kul att höra lite från dig!
Jag tror nog det är bra att ibland reflektera lite och vara tacksam över de männsikor man har i sin närhet (och som förtjänar det förstås). De människor som får ha dig i sin härhet är nog också tacksamma!
Kramar

beerbelly sa...

Kul att höra från dig. Speciellt när det verkar vara så bra med dig.
Grattis till allt och ha det fortsatt bra!
Kram

Greenchili sa...

Det låter som att du äntligen har börjat få saker och ting som du har velat och har förtjänat länge! Hörs snart :) Puss o kram från Chilin