onsdag 6 februari 2008

plötsligt händer det

Helgen
Viruset lyckades att bemäkta mig. Hela helgen var jag i stort sätt utslagen och inte kapabel av att göra annat än ligga och andas.
Klätterfilmkuren och hoppet om en rolig framtid gjorde dock eländet lite mindre bedrövligt.
Måndag
Mitt hjärva försök att jobba misslyckades trots den starka Ipren doppingen.
Extremt fysiskt arbete övning i skolan var inte ens lönt att fundera över. Next time.
Tisdag
Möte i ungens skola gick bra och till slut fick vi fram en konstruktiv lösning på problemet.
Onsdag
Fylld med tankar om vad jag måste göra innan jag åker på research scientist position jobbinterview på AZ!!!!!!!!!!!!!! Emporio AZ är intresserade av MIG!!!!Av MIG!!!!! Overkligt, helt sjukt och extremt coolt.
Jag önskar mig lycka till..

7 kommentarer:

beerbelly sa...

Wow tror trist helg låter det ju helt suveränt :-D
Har förstås ingen aning om vad Emporio AZ är men är du glad så är jag det.
Skönt med lösning i skolan med.
Hoppas verkligen på att du får jobb hos dem då!
Krya på dig kramar här med :-)

beerbelly sa...

"trots" trist helg skulle det vara..

11 - Menea sa...

AZ=astra zeneca..en av de största om inte största läkemedelsföretag i landet.
tackar

beerbelly sa...

Aha de =)
Låter klart lovande.
Kram

Nollan sa...

Bra när det är bättre än det fösrt kan tyckas. Och skönt att du är på benen igen. AZ är helt klart coolt, riktigt cool dessutom. Du ser nu ångrar jag nästan karriärsbytet igen, vi kunde kanske blivit arbetskamrater ;)
Hoppas verkligen du får tjänsten. Cross my fingers.
Kram

Greenchili sa...

Hoppas det nu känns något bättre och att du har återhämtat dig lite från sjukdomen, sötaste! Jag håller tummarna för att mötet gick väl och att de, trots din nervositet ;), förstod vilket guldkorn de hade i sin närhet. Lycka till gumman!!!

Puss

11 - Menea sa...

jo, det lyste om mig för att igår var jag extremt mycket lycklig.Och det skönaste är att det håller i sig..
kram till er alla