fredag 21 december 2007

to Mr. 11

Jag måste förtrollas av din styrka och energi och ditt egna element. Jag måste vilja ge dig hela mig på en gång och för alltid.

Jag kan inte sitta av tiden i väntan på samhörigheten som kanske aldrig händer.
Jag vill inte övertyga mig själv att uppskatta läget och hoppas på att allt blir great med tiden.
Jag kan inte kompromisa med mina känslor tills jag misstar illusion för sanningen.
Jag hoppar inte på bussen som inte går hem.

Okej? Okej! Senk ju very mash.

4 kommentarer:

Greenchili sa...

Exakt! Hur var det nu? Man tillbringar så mycket tid med att jaga den gröna bussen, när det man borde göra är att köra den gula. Så var det nog :)

Kramar

beerbelly sa...

Låter tydligt nog :).
Ha bra kväll bland kartongerna. Slit inte för hårt. Kramar.

11 - Menea sa...

Chill': ja så var det! bör lyssna på mig själv ibland.

BB: eller hur?
Packa ska man inte göra nykter och helst inte heller själv.kram

beerbelly sa...

Du har helt rätt. Hoppas det gått bra ändå. Kram.