lördag 3 november 2007

What hapens, hapens

Nä meen..inte igeen. Var är bilen? Vart var jag sist? Tänk! Har inte tiiid just nu. Idag slapp jag i alla fall hämta den på Triangel och sen leta efter cykel.

Linkin Parks arga period på hög volym ledde nästan till en guld serie på Spillepengen. Och Dansk flicka är cop, I knew that!!
Dagens mest hilarious sanning är att 4000 i månaden ger 130 spänn per dag!

Idag i min nya meditativa anlägning har jag funderat över en definition av en vän. En sådan som jag vill bli för människor jag tycker väldigt mycket om.
Idag är den beskrivningen långt ifrån fulländad och därför får den ett aldelles eget inlägg som jag kommer att komplettera eftersom.

Nu måste jag förbereda mig inför Haloween fest...moaaahhhaaa det blir utflippat och väldokummenterat.

1 kommentar:

Greenchili sa...

Ahaaaa, det är därför du inte svarar på mobilen :)

Ha en härlig kväll gumman *puss*